Underviseren. So far in this course I am learning quite slow. Such that I need to use more hours on the course, since I find it a bit hard to learn. Ud over at Marcos engelsk i bedste fald kan kaldes middelmådigt, er hans attitude arrogant på en måde der skaber en studiekultur, hvor man ikke tør stille spørgsmål. Hans elendige engelsk forværres af, at han tilsyneladende tror at "tavleundervisning" betyder at han står med ryggen tl de studerende og snakker ind i tavlen. Jeg ved ikke om det er en arrogant ligegyldighed overfor os, hans studerende, eller om han oprigtigt er så sindsforvirret at han ikke forstår, at det på ingen måde er okay at lægge opgaver op en uge før deadline. Hvordan tanken overhovedet kan strejfe et velfungerende menneske er mig en gåde, men det er måske netop problemet. Jeg er overbevist om at samtlige problemer med dette kursus hurtigt kunne løses ved at putte en anden underviser på. Meget materiale på en forelæsning. Sometimes it is hard to understand what Marco is saying ( No offence ). I og med der er mange opgaver i Te timerne, er det svært at nå at notere løsningerne til de opgaver det ikke har været muligt at nå selv inden timen. Og når der ikke ligges løsninger op på nettet, er det ikke muligt at gå tilbage og se hvordan en opgave blev løst, ved tvivl. Der har været lidt forvirring om hvilke opgaver der skulle gennemgås i hvilke instruktortimer, da du var i udlandet. Kort tid til aflevering(er?), det kan være svært at finde tid til at lave dem især hvis man har arbejde ved siden af studiet. Assignment deadlines Projekter udleveres for tæt på deadline. I do not really like the short time for the assignment. Could use more time. Although the teacher had in fact informed us about the deadline of the assignment, we only got the actual assignment sheet like a week before the deadline. It would be nice with a little longer time. Hvis man har misset nogle øvelsestimer, så er der slet ik noget sted hvor man kan se løsninger eller bare få eksempler på løsningerne. Det giver god mening, at der ikke bliver givet løsninger ud, fordi der opfordres til at møde op til øvelestimer - men det er ikke altid det kan lade sig gøre. Det at jeg ikke kunne få merit for dette fag for at have bestået calculus og lineær algebra tidligere. mange af os er bange for at bede dig om at gøre det langsommere/forklarer det igen. Ret alt det der var dårligt. Følelsen af at tage dette kursus er ekstremt frustrerende, og det føles, som om Marco forsøger at gøre faget sværere end det behøver. Det kunne være rart med undervisere der forsøger at sætte deres elever op for succes, fremfor en underviser der forsøger at sætte dem op til fiasko.